هایفوتراپی صورت + بررسی 4 کاربرد برای صورت❤️
نوشته شده توسط : آداس

هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت است. در این روش امواج اولتراسوند با استفاده از دستگاه های خاصی روی پوست صورت اعمال می شود که باعث تقویت کلاژن و الاستین پوست می شود. هیپوتراپی صورت یک روش محبوب برای جوانسازی صورت است و به مرور زمان باعث بهبود چین و چروک، شفافیت پوست و جلوگیری از ضایعات پوستی می شود. این روش به دلیل عدم انجام جراحی و تهاجم، خطر کمتری نسبت به روش های جراحی دارد و زمان بازگشت به فعالیت های روزمره را کوتاه می کند. با این حال، این روش ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. بنابراین بهتر است قبل از شروع درمان با کارشناسان ما در مرکز زیبایی رکسانا مشورت کنید.

کاربرد هایفوتراپی برای صورت

هایفوتراپی روشی برای جوانسازی و بهبود ظاهر صورت است. در این روش از اشعه اولتراسوند برای تحریک کلاژن و الاستین پوست استفاده می شود که منجر به کاهش و سفت شدن سلول های پوست و بهبود ظاهر صورت می شود. برخی از موارد استفاده هایفوتراپی عبارتند از:

1- جوانسازی پوست صورت: هایفوتراپی با ایجاد تغییراتی در پوست صورت باعث جوانسازی و بهبود فرم صورت می شود.

2- بهبود چین و چروک: این روش با افزایش کلاژن و الاستین پوست می تواند چین و چروک های پیشانی، خطوط لبخند، چروک های گوش و چروک های زیر چشم را کاهش دهد.

3. افزایش ظاهر پوست: هیفتوتراپی می تواند با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، به پوست واقعیت ببخشد.

۴- آبرسانی و آبرسانی به پوست صورت: تقویت کلاژن و الاستین پوست باعث افزایش رطوبت و رطوبت پوست نیز می شود.

5- بهبود فرم صورت و اصلاح نقاط ضعف صورت: هیپوتراپی با کاهش بافت پوست و اصلاح نقاط ضعف صورت، فرم صورت را بهبود می بخشد.

با این حال، هایفوتراپی ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. بنابراین اگر قصد استفاده از این روش را دارید، حتما با متخصص زیبایی در این زمینه صحبت کنید.

هایفوتراپی در تهران

جوانسازی صورت با هیپنوتیزم

هایفوتراپی به عنوان یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی جوانسازی صورت می تواند چین و چروک ها را کاهش داده، پوست را شفاف کرده و صورت را لیفت کند. به طور خاص، هایفوتراپی می تواند به شما کمک کند:

بازیابی و بهبود فرم صورت

بهبود چین و چروک (مانند چین و چروک پیشانی و چین و چروک زیر چشم).

شفافیت پوست را افزایش دهید

پوست صورت را مرطوب و مرطوب می کند

بهبود فرم صورت و اصلاح عیوب صورت

متخصصین ما از مرکز زیبایی رکسانا آماده ارائه خدمات هیپوتراپی صورت و سایر نقاط بدن به شما هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمانی با ما تماس بگیرید.

هم اکنون نوبت هیپنوتیزم درمانی خود را در تهران رزرو کنید.

لیفت صورت با هیپوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی منجر به تغییر شکل و کشیدگی پوست صورت می شود. در این روش امواج اولتراسوند پس از ورود به پوست صورت بافت پوست را لیفت و منقبض می کند، به عبارتی از نظر زیبایی این روش نه تنها باعث جوانسازی پوست می شود، بلکه در صورت نیز موثر است. بلند کردن این روش برای افرادی مناسب است که به دنبال روشی غیر جراحی برای لیفت صورت و بهبود فرم صورت هستند. مزایای این روش به شرح زیر است:

نیازی به جراحی یا تهاجم نیست

خطر عفونت و عوارض جراحی را کاهش می دهد.

بازگشت کوتاه به فعالیت های روزانه

نتایج قابل مشاهده در مدت کوتاهی پس از عمل

چه کسانی برای هیپوتراپی صورت مناسب هستند؟

هیپنوتیزم صورت برای کسانی که به دنبال روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی برای بهبود ظاهر صورت هستند مناسب است. به عنوان یک روش محبوب برای جوانسازی صورت، این روش باعث تقویت کلاژن و الاستین پوست برای کاهش چین و چروک می شود. برای شفاف شدن پوست، می تواند صورت را بهبود بخشد و از تغییرات پوستی در دراز مدت جلوگیری کند. به طور کلی، این روش برای افرادی که مشکلات زیر را دارند مناسب است.

چین و چروک های سطحی روی پوست

پوست تیره

کاهش خاصیت ارتجاعی کلاژن و الاستین در پوست

بالا بردن و تجمع چربی بدن ضروری است

اما هیپنوتیزم درمانی برای همه افراد مناسب نیست و برخی افراد نباید از این روش استفاده کنند. به عنوان مثال افرادی که پوست بسیار حساس و لطیفی دارند یا مشکلات پزشکی خاصی دارند، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنند. مشاوران ما در مرکز زیبایی رکسانا می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: هیپوتراپی شکم + بررسی 6 فایده

عوارض درمان صورت

هیفاتراپی به عنوان یک روش غیرجراحی برای جوانسازی صورت، عموماً خطر کمتری نسبت به روش های دیگر دارد و اغلب عوارض یا مشکلات جدی ایجاد نمی کند. با این حال، برخی از عوارض و مشکلات ممکن است پس از هایفوتراپی صورت ایجاد شود. برخی از این عوارض عبارتند از:

درد و تورم: پس از هیپوتراپی صورت، ممکن است درد و تورم در ناحیه درمان احساس کنید. این عوارض معمولاً در چند روز اول پس از درمان فروکش می کنند.

خشکی پوست: در برخی افراد پوست صورت پس از هایفوتراپی خشک می شود و ترشح چربی کم می شود. در این صورت استفاده از مرطوب کننده می تواند کمک کننده باشد.

عفونت: اگر تجهیزات و محیط درمان به درستی استریل نشود، خطر عفونت وجود دارد. بنابراین، به طور مرتب از یک سالن زیبایی معتبر مانند رکسانا دیدن کنید.

اختلال در گردش خون: در برخی موارد، هایفوتراپی می تواند باعث کاهش گردش خون و ایجاد درد و حساسیت در ناحیه درمان شود.

تغییرات پوستی: در برخی موارد ممکن است پس از هایفوتراپی تغییر رنگ پوست صورت رخ دهد، این وضعیت معمولا موقتی است و طی چند روز آینده بهبود می یابد.

اگرچه عوارض این روش بسیار کم است، اما توصیه می کنیم از یک متخصص زیبایی در این زمینه کمک بگیرید تا با عوارضی که بعد از شیمی درمانی ایجاد می شود مواجه نشوید.

مقاومت در برابر نتایج شیمی درمانی

ماندگاری نتایج هیپوتراپی به عوامل زیادی از جمله سن، وضعیت پوست قبل از درمان، تغذیه و مراقبت های بعد از عمل و میزان درمان های بعد از هیپوتراپی بستگی دارد. با این حال، نتایج هیپنوتیزم درمانی معمولا بین 6 تا 12 ماه باقی می ماند. برای حفظ نتایج به دست آمده از هیپنوتیزم، مراقبت منظم و مناسب از پوست و همچنین داشتن رژیم غذایی سالم و خواب کافی بسیار مهم است. همچنین درمان هایی مانند لیزر، میکرونیدلینگ و... بعد از هیپوتراپی به حفظ نتایج به دست آمده از هیپوتراپی کمک می کند.

لازم به ذکر است که ماندگاری نتایج هیپوتراپی برای هر فرد متفاوت است و نتایج آن به میزان تغییرات فردی، سن، وضعیت پوست و عوامل دیگر بستگی دارد.

هیپنوتیزم صورت

هزینه هیپوتراپی صورت

هزینه هیپوتراپی نیز به عوامل مختلفی از جمله منطقه درمان، تعداد نوبت های مورد نیاز و محل مطب یا کلینیک در شهرهای مختلف بستگی دارد. همچنین هزینه هیپوتراپی در کشورها و مناطق مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

در ایران هزینه هایفوتراپی صورت بین ۲ تا ۶۶ میلیون تومان برآورد می شود. با این حال، در برخی موارد خاص، درمان نواحی بزرگ صورت مانند پوست اطراف چشم و زیر چانه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. قبل از شروع هر درمانی، همیشه با یک مرکز زیبایی معتبر و متخصصین در این زمینه مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: آب درمانی دور چشم

تعداد جلسات مورد نیاز برای هیپوتراپی صورت

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی صورت از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با این حال، به طور کلی، یک تا سه جلسه هیپنوتیزم درمانی، معمولاً با فاصله 4-6 هفته، برای دستیابی به نتایج دلخواه مورد نیاز است. لازم به ذکر است که تعداد جلسات هایفوتراپی ممکن است متفاوت باشد، زیرا شرایط بالینی هر فرد متفاوت است. همچنین پس از چند جلسه اول، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا تعداد جلسات مناسب برای شما مشخص شود.

قیمت آب صورت

هایفوتراپی صورت یک روش موثر برای جوانسازی پوست و بهبود ظاهر چین و چروک های صورت است. قیمت آرشیوتراپی بسته به منطقه و نوع درمان ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، قیمت هایفوتراپی صورت به زمان مورد نیاز و تعداد درمان های مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی قیمت آرکیپوتراپی از 4 میلیون یورو محاسبه می شود و بسته به وضعیت پوست و تعداد درمان های مورد نیاز این قیمت ممکن است متفاوت باشد. با این حال، قبل از شروع آرشیوتراپی، باید با پزشک خود مشورت کنید و از هزینه، جزئیات درمان و روش درمان مطلع شوید. به عنوان یک روش غیر تهاجمی، هایفوتراپی صورت معمولاً با حداقل عوارض و عوارض همراه است. با این حال، برای نتایج بهتر، توصیه های پزشک خود را پس از اتمام هیپوتراپی دنبال کنید.

اخرین حرف

همانطور که در تمامی مقالات اشاره کردیم، هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای بهبود فرم صورت و جوانسازی پوست صورت است. به این ترتیب با استفاده از امواج اولتراسوند، کلاژن و الاستین پوست بهبود می یابد. موارد استفاده از هیپنوتیزم شامل جوانسازی صورت، بهبود چین و چروک، روشن شدن پوست، کانتورینگ و پیرسینگ صورت، کانتورینگ صورت و اصلاح ضعف صورت است.

عوارض هایفوتراپی شامل درد و تورم، خشکی پوست، عفونت، لخته شدن خون و تغییر رنگ پوست است. با این حال، همیشه بهتر است قبل از درمان با پزشک مشورت کنید. هزینه درمان هایفوتراپی نیز به عوامل مختلفی از جمله محل درمان، تعداد مراجعین مورد نیاز و مطب یا کلینیک بستگی دارد. در ایران قیمت هایفوتراپی با توجه به این موارد تغییر کرده است و بهتر است قبل از جراحی در مورد قیمت ها با پزشک خود صحبت کنید.

با این حال، اگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هایفوتراپی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، مشاوران ما در مرکز زیبایی رکسانا آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. هایفوتراپی صورت در مرکز زیبایی رکسانا با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا و بهترین متخصصین در این زمینه قابل انجام است. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: